Mają trudność z rozumieniem emocji oraz swoich reakcji, są labilne emocjonalnie.
Często reagują zbyt intensywnie, charakteryzują się wysokim napięciem emocjonalnym.
Wykazują problemy adaptacyjne w grupie, bądź w miejscach publicznych.
Mają dużą trudność z przestrzeganiem norm i zasad współżycia społecznego (przejawiają zachowania trudne).
Reagują złością i agresją antyspołeczną, angażują się w konflikty (zarówno słowne jak i fizyczne).
Posiadają diagnozę Zespołu Aspergera, nadpobudliwości psychoruchowej ADHD, Autyzmu lub całościowe zaburzenie rozwoju.
Umożliwia uczestnikom pełne rozumienie tematu, dzięki pracy warsztatowej każdy ma możliwość wzięcia czynnego udziału w zajęciach
Skłonienie do aktywizacji behawioralnej mającej na celu wyuczenie zachowań społecznie akceptowanych
Dzięki tej formie pracy uczestnicy już podczas trwania zajęć uczą się przydatnych umiejętności i ćwiczą je pod okiem psychologa
Udzielane przez prowadzących
Pprzeniesienie nabytej wiedzy na umiejętności funkcjonalne